سینی بیضی مسی, سینی مسی

تولید سینی بیضی قرمز مسی جدید

سینی بیضی قرمز مسی در اندازه و طرح های مختلفی تولید می شود. این نوع سینی ها ظاهر بسیار جذاب و درخشانی دارند. می توانند بهترین گزینه برای پذیرایی در میهمانی های خانوادگی باشند. لبه های کنگره دار آن جذابیت بیشتری به سینی می دهند. حکاکی طرح های ظریف آن را به یکی از بهترین نمونه های صنایع دستی تولید شده در کشور تبدیل نموده است. می توانید سینی مسی جدید را به صورت مستقیم از سایت ما خریداری نمایید.
تولید سینی بیضی قرمز مسی جدید

آشنایی با انواع ظروف مسی از نظر رنگ

آشنایی با انواع ظروف مسی از نظر رنگ

انواع مختلف ظروف مسی امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع ظروف آشپزخانه ای شناخته می شوند. رنگ ظروف مسی تقریبا به هم شبیه بوده و بیشتر به رنگ قرمز است. داخل این ظروف معمولا به وسیله قلع، اندود می شود تا مس به صورت مستقیم وارد غذا نشود. ظروف مسی که امروزه تولید می شوند با انواع قدیمی آن تفاوت های زیادی دارند. مهمترین تفاوت آن را می توان در ۵ مرحله خلاصه نمود:

  1. ساخت بدنه اصلی ظروف مسی
  2. میزان چکش کاری
  3. سفید کاری بدنه داخلی یا همان قلع اندود کردن
  4. اتصال دسته از طریق سوراخ کاری
  5. براق کاری یا پولیش در آخرین مرحله

رنگ ظروف مسی معمولا بر اثر حرارتی که می بیند، تیره تر می شود که امری کاملا طبیعی است. البته می توان این تغییر رنگ را با چند روش ساده، به حالت اولیه باز گرداند. امروزه از رنگ های مختلفی در تولید سینی مسی و دیگر انواع ظروف مسی استفاده می شود.

این رنگ ها را می توانید در کارگاه های تولید این ظروف مشاهده کنید. اما به طور معمول از رنگ خاصی استفاده نمی کنند تا خواص مس کاملا حفظ شود. اگر قصد دارید با انواع ظروف مسی و رنگ کاری آن آشنا شوید می توانید به کارگاه هایی مراجعه کنید که به صورت سنتی به تولید این محصول مشغول هستند.

عرضه انواع سینی بیضی قرمز مسی

عرضه انواع سینی بیضی قرمز مسی

انواع سینی بیضی قرمز مسی به صورت مستقیم از طریق سایت ما به مشتریان عرضه می شود. می توانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. طرح های متنوع این سینی ها انتخاب را مشکل می سازد. در سایت تنوع محصول بالاست و شما می توانید با جستجو در بین انواع سینی های بیضی با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب و سفارش دهید. این نوع سینی ها از جمله صنایع دستی معروف ایرانی محسوب شده که به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

از آنجا که عرضه بدون واسطه صورت می گیرد قیمت ها به صورت عمده بوده و اگر خرید را به این روش انجام دهید، می توانید از تخفیفات هم نهایت استفاده را ببرید. این نوع سینی ها به علت ظاهر جذابی که دارند، بسیار پرفروش اند.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست