قندان مسی

توزیع انواع قندان طرح سیب چکشی زنجان

یکی از زیباترین ظروفی که برای استفاده در دکوراسیون می توان استفاده کرد، ظروف مسی می باشند. البته این، تنها یک روی سکه است. زیرا این ظروف را می توان برای اهداف کاربردی نیز مورد استفاده قرار داد. مقاومت بالای آنها باعث می شود که هیچ گونه آسیبی نبینند. در این مطلب به چگونگی توزیع انواع قندان سیب چکشی زنجان خواهیم پرداخت.توزیع انواع قندان طرح سیب چکشی زنجان

باکیفیت ترین ظروف مسی چگونه تولید می شوند؟

باکیفیت ترین ظروف مسی چگونه تولید می شوند؟ با کیفیت ترین ظروف مسی برای تولید نیاز به ورق های مسی دارند. برای این منظور باید ورق های مذکور را به به ابعاد و سایز های مورد نظر برش داد. در واقع بسته به نوع ظرفی که قرار است ساخته شود، این ابعاد مشخص می گردند. پس از آن می بایست آنها را به کمک دستگاه و تجهیزات مخصوص فرم دهی کرد. محل اتصال آنها را به صورت نر و ماده در نظر می گیرند تا به راحتی به یکدیگر متصل گردند.

در مراحل بعدی عملیات مربوط به مسگری را به کمک حرارت، جوش داده و ظرف مورد نظر آماده می شود. در این مرحله از اسید جهت شست و شوی آنها استفاده می کنند. سپس نوبت به حرارت دهی چرخشی ظرف می رسد. در حین چرخش، از پودر لحیم نیز به صورت آغشته به پنبه برای آن استفاده می کنند. این کار به منظور خوش رنگ کردن مس انجام می ‌شود. زیرا پودر مذکور اجازه سیاه شدن به ظرف مسی را نمی دهد. حتی برای سفید کردن آنها بعد از استفاده نیز به کار می رود.

در مرحله بعدی، برخی ظروف را قلع اندود می کنند. در انتها آن را به کمک آب، خنک نموده و از پودر لحیم پاکسازی می کنند. به این ترتیب انواع قندان مسی به ویژه قندان مسی طرح سیب را به این شیوه می سازند.

البته گفتنی است که برخی از این ظروف را چکش کاری می کنند که منجر به زیبایی بیشتر آنها می شود. همچنین هنر های دستی دیگری از جمله میناکاری در قسمت های مختلف آنها هم انجام می شود.

فروشنده قندان سیب چکشی اصل زنجان

فروشنده قندان سیب چکشی اصل زنجان این سایت به عنوان فروشنده قندان سیب چکشی اصل زنجان، طیف بسیار متنوعی از ظروف مسی و قندان را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور توزیع می کند.

فروشندگان این ظروف، واسطه های فروش و دلالان را به طور کامل حذف کرده اند و محصولات مسی خود را با قیمت تولیدی در اختیار خریداران قرار می دهند. علاوه بر این، تخفیفات متعددی نیز برای سفارش دهندگان عمده در نظر می گیرند.

بسته به کیفیت قندان، چکش خورده بودن یا نبودن، سایز و ابعاد و همچنین میزان تقاضا برای خرید، قیمت آنها متفاوت خواهد بود.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *