کاسه مسی

توزیع کننده کاسه نقلی مسی سه پایه

کاسه نقلی مسی یکی از ظرف های خاص تولید شده توسط استاد کاران این صنعت می باشد که معمولا دارای سه پایه است و توزیع کنندگان این محصول آن را به عنوان یک ظرف مورد استفاده برای شیرینی و نقل به فروش می رسانند.

توزیع کننده کاسه نقلی مسی سه پایه

چگونگی تولید بهترین ظروف مسی

چگونگی تولید بهترین ظروف مسی

تولید ظروف مسی به جهت استفاده زیاد ایرانی ها و استقبال خارجی ها، روز به روز افزایش می یابد. در واقع صفر تا صد تولید این محصولات به وسیله نیروی انسانی صورت می گیرد و به همین دلیل به هنر صنایع دستی شناخته می شود. اما در اینجا قصد داریم به مراحل و چگونگی تولید این ظرف ها اشاره ای داشته باشیم.

در ابتدا باید مس ها به مرحله ذوب شدن برسند و یک کوره با دمای بالای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد وظیفه انجام این کار را بر عهده دارد. بعد از ذوب شدن باید این مایع را در درون قالب های از قبل مشخص شده ریخت تا مرحله نوردگیری شروع شود.

حال در دستگاه نورد این قالب ها گذاشته می شوند تا به ورقه هایی با ضخامت مشخص تبدیل شوند که امکان ساخت ظرف مسی را داشته باشند و عملا لایه هایی را برش و آماده سازی می کنند.

سپس با دستگاه دیگری ورقه های طویل مسی را به تکه های کوچکتری برش می دهند تا کار تولید ظرف مسی راحت تر انجام شود. بعد از این مرحله دایره هایی مسی با سایز هایی مختلف را از دل ورقه های مسی با دستگاه برش می دهند.

در مرحله بعدی این ورقه ها به دو صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه تبدیل به ظرف می شوند و سر انجام دو مرحله قلع کاری و پولیش زنی ظرف آماده شده انجام می شود تا ظرف آماده بسته بندی و ورود به بازار فروش شود.

فروشنده کاسه نقلی مسی پایه دار

فروشنده کاسه نقلی مسی پایه دار

استفاده از کاسه مسی سه پایه برای نگهداری انواع نقل و شیرینی به عنوان یک ظرف خاص و زیبا در منازل به هنگام پذیرایی طرفداران زیادی دارد. معمولا این ظرف ها دارای سه الی چهار پایه هستند که به راحتی روی میز قرار داده شوند.

خرید کاسه نقلی مسی از فروشندگان معتبر کار چندان سختی نمی باشد. شاید در گذشته باید حضورا این کار را انجام می دادید اما در حال حاضر بستر اینترنت به کمک فروشنده و خریدار آمده است تا حتی معامله ای برای ظروف مسی به راحتی جوش بخورد در حالیکه ممکن است دو طرف معامله اصلا یکدیگر را نبینند.

برای دریافت عکس های کاسه مسی نقلی و جویا شدن از قیمت ها می توانید با کارشناسان فروش این سایت در ارتباط باشید.

منبع: مسگری ها

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *