قندان سیب چکشی, قندان مسی

تولید قندان سیب چکشی مسی نانو شده

قندان سیب چکشی مسی بسیار زیبا است و به شیک شدن یک دکوراسیون کمک فراوانی می کنند. ولی این تنها دلیل استفاده از آن ها نیست. اگر مس اغلب توسط افراد در آشپزخانه استفاده می شود، اتفاقی نیست. برخی از خصوصیات آن، آن را به یک ماده ایده آل برای انسان تبدیل می کند. مجموعه ما اقدام به تولید قندان مسی نانو سیب چکشی با بهترین کیفیت نموده است.

تولید قندان سیب چکشی مسی نانو شده

ویژگی های ظروف مسی نانو شده

ویژگی های ظروف مسی نانو شده

مس هدایت حرارتی عالی دارد. این بدان معنی است که گرما را به خوبی بین شعله و مواد غذایی موجود در آن منتقل می کند. گرما را به طور مساوی و سریع توزیع می کند. از این رو پخت و پز مواد غذایی یک دست است و احتمالاً ته قابلمه سوخته نخواهد بود.
مس نانو شده بهداشتی است.
مس خصوصیات ضد باکتریایی طبیعی دارد. به همین دلیل در برخی بیمارستان ها استفاده می شود. بنابراین در آشپزخانه امنیت غذایی بهتر را تضمین می کند.

قلع مس چیست؟
برای اینکه بتوانید در یک ظرف مسی یا قابلمه مسی غذا بپزید، باید از قبل آن را قلع کرده باشد. بدون رنگ آمیزی، مس اکسید می شود و رنگ را تغییر می دهد تا اینکه به یک رنگ مایل به آبی برسد. علاوه بر ایجاد تغییر رنگ، مس بدون روکش قلع سمی است و نباید با مواد غذایی در تماس باشد. به همین دلیل وسایل مس مورد استفاده برای پخت و پز باید با یک لایه نازک قلع پوشانده شود.
از آنجا که قند و اسیدیته میوه ها از اکسیداسیون مس جلوگیری می کند، ظروف مسی مربا هرگز پوسیده نمی شود.
چگونه وسایل مس نانو شده را تمیز و نگهداری کنیم؟
برای تمیز کردن کارآمد وسایل مس خود، مواد شیمیایی را فراموش کرده و در عوض به مواد طبیعی و نکات ما اعتماد کنید.
آرد، نمک درشت، سرکه سفید و یا آب لیمو را مخلوط کنید تا یک خمیر کمی مایع به دست آید. ماهی تابه یا ظرف مسی خود را با این خمیر مالش دهید، با دست خود یا پارچه ای، چند دقیقه ای روی آن بگذارید. سپس آن را پاک کنید. مهمتر از همه، فراموش نکنید که آن را به خوبی پاک کنید. سپس با یک پارچه نرم و خشک به صورت محکم در آن را تمیز کیند تا درخشش آن ایجاد شود. اگر ظروف شما خیلی کثیف نیست، می توانید به راحتی آن را با مخلوطی از سرکه سفید و آب داغ بشویید، یا آن را با یک لیمو خرد شده به نصف بشویید. از هر روشی که استفاده می کنید، همیشه خوب بشویید، خوب خشک کنید و مالش دهید تا درخشش پیدا کند!

خرید مستقیم قندان سیب چکشی از تولید کننده

خرید مستقیم قندان سیب چکشی از تولید کننده

شما عزیزان می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید قندان سیب چکشی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *