ظروف مسی

تولید کننده ظروف مسی مرغوب

از زمان های قدیم وتا قبل از به وجود آمدن ظروف آشپزخانه ای جدید،گذشتگان از ظروف روحی ،مسی و لعابی برای پخت و پز و غذا خوردن استفاده میکردند.بعد از به روی کار امدن محصولات جدید،ظروف قدیمی کنار گذاشته شدند.

اما با ورود صنعت مد در وسایل آشپزخانه، ظروف مسی دوباره به جایگاه گذشته خود بازگشت.

تولید کننده ظروف مسی مرغوب، به خوبی می داند که برای ساخت ظروف مسی باید از آلیاژ مس و برنج استفاده کند و کیفیت محصول خود را بالا ببرد.

تولید کننده ظروف مسی مرغوب

اطلاعاتی در رابطه با ظروف مسی مرغوب

اطلاعاتی در رابطه با ظروف مسی مرغوب ظروف مسی از جمله ظروفی می باشند که حتی در طب سنتی نیز به استفاده از این ظروف اشاره شده است. به خاطر وجود آلیاژ مس در آن ، برای پخت غذا سفارش شده است.آلیاژ مس برای رفع کم خونی مفید می باشد.

با توجه به این که امروزه استفاده از ظروف مسی چه برای دکور منزل و چه برای استفاده در پخت و پز دوباره بر سر زبان ها افتاده و موارد تقاضای ان افزایش یافته است،در هنگام خرید باید اطلاعاتی در رابطه با ظروف مسی مرغوب داشت.

ظروف مسی مرغوب نسبت به ظروف مسی نامرغوب از لحاظ قیمت متفاوت است.ظروف مسی ارزان بخاطر مرغوب نبودن مواد، مضر می باشند.تولید ظروف مسی مرغوب، باعث ارائه محصول با کیفیت برای خریدار می شود.رضایت مشتری ،جذب مشتری بیشتر را باعث می شود.

ساخت ظروف مسی به دو شکل دستی و صنعتی انجام می شود. در گذشته و تا قبل از به روی کار آمدن دستگاه های ساخت ظروف مسی، این کارتوسط هنر دست و با ابزار مخصوی انجام می شد.ظروف مسی قدیمی و دست ساز نسبت به ظروف امروزه،سنگین تر و دیواره ان ها ضخیم تر است.

یکی از شهرهای معروف در زمینه تولید مس، زنجان می باشد.هنرمندان زنجانی با توانمندی های بالای خود به خلق ظروف مسی زیبا می پردازند.

ظروف مسی مرغوب ارزان قیمت

ظروف مسی مرغوب ارزان قیمت برای این که ظروف مسی مرغوب ارزان قیمت را خریداری کنیم،باید مستقیم به مراکز تولید آن در شهرهای مولد این ظروف یا کارگاه های تولید کننده آن رفت.

بسیاری از فروشندگان ظروف مسی، به این خاطر که هزینه اجاره مغازه، کرایه بار و مواردی از این قبیل را متحمل می شوند، برای کسب سود و کاهش هزینه های خود،بر روی قیمت تمام شده ظروف خریداری شده ،مبلغی بیشتر اضافه می کنند.و این مسئله باعث می شود،قیمت تمام شده برای مشتری نسبت یه قیمت تولیدی،با اختلاف زیادی باشد.

بخاطر حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده و ایجاد اشتغال،ایجاد کارگاه های تولید ظروف مسی حائز اهمیت می باشد.ایجاد کارگاه تولید ظروف مسی،علاوه بر جذب نیروی کار،در رونق و پیشرفت اقتصادی این هنر تولیدی موثر می باشد.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *