کتری مسی

عرضه کتری قوری مسی توپی چکشی زنجان

هم اکنون عرضه کتری قوری مسی توپی چکشی زنجان با حکاکی های بسیار زیبا و منحصر به فرد در بازار صورت می گیرد. قیمت این محصولات نیز به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله این موارد می توان به اندازه و نوع چکش کاری دستی یا مکانیکی آن اشاره نمود.

عرضه کتری قوری مسی توپی چکشی زنجان

آشنایی با انواع مختلف ظروف مسی

آشنایی با انواع مختلف ظروف مسی ظروف مسی از جمله بهترین ظروف مورد استفاده در کشور بوده که از گذشته های دور معمولا مورد استفاده مردم قرار داشته اند. حتما شما نیز این داستان مشهور را شنیده اید که در گذشته تمام مردم ایران از ظروف مسی استفاده می کردند و به سبب خواصی که مس داشته، از بیمار شدن آنها تا حد زیادی جلوگیری می کرد. اما بعدها با ورود انگلیسیها به کشور، تمام این ظروف مسی جمع آوری شده و به جای آن از ظرف های آلومینیومی و پلاستیکی استفاده شد.

کتری قوری چکشی از بهترین ظروف مسی بوده که همان طور که از نام آنها پیداست، با استفاده از قلم زنی و چکش کاری نقوش زیبایی را روی آنها نقش می زدند. در واقع حکاکی در مقایسه با قلمزنی نیاز به ابزار کار محدود و ساده تری دارد و در آن به هنگام ایجاد نقش بر روی فلز از قیر نیز استفاده نمی شود.

به بیانی می توان گفت شیوه کار به این صورت است که صنعتگر توسط قلمی فلزی بر سطح شیء مورد نظر نقوشی را که ملهم از طرحها و نقش‌های سنتی است، پدید می آورد که بسیار زیبا هستند.

در حال حاضر، تولید ظروف مس را در برخی از شهرهای کشور مانند زنجان، تبریز و مراغه اصفهان انجام می دهند.

لازم به ذکر است که انواع کتری قوری مسی زنجان به عنوان یکی از ظروفی که به صورت روزانه چندین نوبت مورد استفاده قرار دارد. از اینرو استفاده از این ظروف در آشپزخانه علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند، سبب افزایش مقاومت بدن شما نیز می شوند.

 

همچنین چکش کاری و قلم زنی روی این ظروف به دو صورت انجام می شود. در روش اول که با استفاده از دستگاه های مکانیکی به این عمل روی مس صورت می گیرد. اما در روش دوم به صورت سنتی و با دست این کار را انجام می دهند. به همین دلیل نیز کارهای حکاکی با دست بسیار ارزشمند تر هستند.

بازار خرید بهترین کتری قوری مسی توپی

بازار خرید بهترین کتری قوری مسی توپی

در حال حاضر بازار خرید بهترین کتری قوری مسی توپی به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت صورت می گیرد. از آنجایی که این محصولات علاوه بر زیبایی شان اثرات فوق العاده ای هم روی سلامتی افراد دارند، در نتیجه میزان محبوبیت آنها نیز به طور روزافزونی در حال افزایش می باشد.

منبع: مسگری ها

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *