سینی مسی

قیمت سینی مسی نقش دار

مسگری یکی از هنر های دیرینه و باستانی ایرانیان است. بسیاری از ظروف مسی که توسط مسگران ماهر و با ذوق ساخته و پرداخته می‌شوند در منازل ایرانی‌ ها به عنوان وسایل پخت و پز و یا حتی به عنوان دکور و تزیین استفاده می شوند. سینی مسی نقش دار نیز حاصل ذوق و زحمت مسگران توانمند و با ذوق و سلیقه ایرانی است. اگر مایل به خرید سینی مسی نقش دار هستید می توانید برای آگاهی از قیمت این نوع سینی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید و از قیمت ها آگاه شوید.

قیمت سینی مسی نقش دار

مراحل ساخت سینی مسی نقش دار

مراحل ساخت سینی مسی نقش دار سینی های مسی طرح دار در گذشته های دور به عنوان اصلی‌ ترین ابزار پذیرایی در محافل و مجالس و یا حتی در منازل استفاده می شده است. تمام خانواده ها حتما یک یا دو و یا حتی تعداد بیشتری سینی مسی طرح دار بزرگ در منزل خود داشتند.

امروز نقش ظروف مسی به خصوص نقش این سینه های بزرگ طرح دار در خانه ها و خانواده های ایرانی بسیار کم رنگ تر شده است. اکثر خانواده‌ های ایرانی یا از ظروف مسی استفاده نمی کنند و یا از آن به عنوان دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. استفاده از ظروف مسی هرچند به عنوان ظروف کاربردی در آشپزی و آشپزخانه بسیار حائز اهمیت تر است، ولی مصرف آن ها به صورت دکوری نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهد بود.

سینی مسی نقشه دار می تواند یک گزینه بسیار عالی هم برای استفاده در آشپزخانه شما به عنوان یک وسیله پذیرایی برای مهمانان و هم به عنوان یک وسیله دکوری بسیار زیبا برای منزلتان باشد. اگر با نحوه ساخت و به عبارتی با مراحل ساخت سینی مسی و نقش دار آشنایی ندارید ما به صورت مختصر به این پروسه ساخت اشاره کرده‌ایم؛

مسگر های توانمند و با ذوق برای ساخت سینی های مسی نقش دار ابتدا ورق های مسطح مسی را به همان اندازه که می‌خواهند سینی را بسازند برش می‌دهند، و سپس به چکش‌کاری آن می‌پردازند. پس از چکش کاری؛ آن ها اقدام به حکاکی نقش های بسیار زیبا و ظریف روی سینی می کنند که زیبایی و چشم نوازی آن را دو چندان می‌کند و آن را آماده برای روان ساختن به سوی بازار فروش می‌ کند.

خرید عمده سینی مسی نقش دار

خرید عمده سینی مسی نقش دار شما می توانید جهت خرید عمده سینی مسی نقش دار با قیمتی بسیار عالی و کیفیتی ممتاز و درجه یک به صورت مستقیم و غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام نمایید.

ما سینی های مصری نقش دار را با عالی ترین کیفیت موجود در معرض فروش قرار داده ایم. شما می توانید نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید سینی نمایید و در اسرع وقت خرید خود را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. قطعا هنگام استفاده از این سینی ها زیبایی چشم نواز آن روح و روان شما را نوازش خواهد کرد، و به شما آرامشی بسیار بی نظیر و بی مانند هدیه خواهد داد.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *