قندان مسی

قیمت قندان سیب قلم مسی سایز بزرگ

قندان مسی طرح سیب قلم زنی شده یکی از زیباترین ظروف مسی است که علاوه بر کارایی های مختلف، می تواند به عنوان یکی از صنایع دستی تزیینی در دکور منازل جای گیرد. قندان سیب قلم مسی در چند سایز مختلف تولید و روانه بازار فروش می شود. قیمت سایز بزرگ این محصول، به وزن مس بکار رفته شده در آن بستگی دارد. بر همین اساس قندان مسی بزرگ را می توان با قیمت های مختلفی در بازار فروش پیدا کرد.

قیمت قندان سیب قلم مسی سایز بزرگ

مشخصات ظروف مسی باکیفیت

مشخصات ظروف مسی باکیفیت ظروف مسی را می توان با کیفیت های مختلف در بازار فروش پیدا کرد. به دلیل استقبال زیاد از این ظروف نوع تقلبی ظروف مسی نیز وارد بازار شده است.

بر این اساس شناخت ویژگی و مشخصات ظروف مسی اصل و باکیفیت می تواند هنگام خرید این محصول به شما کمک کند که قابلیت تشخیص ظروف اصل را از نوع تقلبی آن داشته باشید.

از مهمترین ویژگی ظروف مسی با کیفیت رنگ قرمز و درخشندگی خاص ای ظروف است. ظروفی که از ترکیب مس با آلیاژ هایی مانند برنج ساخته می شوند، رنگ آنها غالبا زرد و مات بوده و کیفیت مس اصل را ندارند. اگر به داخل ظروف مسی توجه کرده باشید، داخل این ظروف به دلیل قلع کاری سفید است. غالبا ظروف مسی مرغوب و اصل دارای وزنی سنگین نسبت به نمونه های بی کیفیت هستند.

ظروف مسی به دو صورت ماشینی و سنتی تولید و در معرض فروش قرار می گیرد. نوع ماشینی ظروف مسی به صورت صاف و یک دست بوده و قیمت آن نیز ارزان تر است. ظروفی که به صورت سنتی توسط هنر دست مسگرها ساخته می شود، به وضوح جای ضربات چکش را می توان روی آن مشاهده کرد. قیمت ظروف مسی که به صورت سنتی تهیه شده غالبا گران تر خواهد بود.

بازار فروش قندان سیب قلم مسی

بازار فروش قندان سیب قلم مسی قندان مسی طرح سیب به صورت قلم زنی شده در سایز های متفاوت تولید می شود. این محصول به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار مورد استقبال واقع شده است. بر همین اساس تقاضا برای خرید این محصول بالا است.

فروش قندان مسی به صورت عمده و تکی توسط تولیدکنندگان این محصول با قیمت های مختلف صورت می گیرد.

قیمت قندان مسی طرح سیب درصورتی که به صورت مستقیم عرضه شود، ارزان تر از قیمت تک فروشی این محصول است. بنابر این تجارت ظروف مسی از جمله قندان مسی بسیار سود‌اور است. این محصول همچنین به صورت صادراتی تولید شده و در بازارهای جهانی طرفداران خاص خود را دارد. بالطبع بازار های خارجی قندان مسی نیز پر رونق است.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *