پارچ مسی

مرکز خرید پارچ شکمی مسی تولید زنجان

مرکز خرید پارچ شکمی مسی تولید زنجان، انواع مختلف این محصول را به صورت کلی و جزئی به مشتریان عرضه می کند. این مرکز تنوع محصولات بسیار بالایی دارد و می تواند به سلایق افراد مختلف را پوشش دهد. از مهم ترین ویژگی های این مرکز می توان به تناسب میان قیمت و کیفیت محصول اشاره کرد. تمامی کالا ها با تخفیف ویژه و قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز خرید پارچ شکمی مسی تولید زنجان

مهمترین مراحل تولید ظروف مسی

مهمترین مراحل تولید ظروف مسی مهم ترین مراحل تولید پارچ مسی، شامل چند مرحله خاص می شود. ابتدایی ترین مرحله، مرحله ذوب کردن شمش های مس می باشد. سپس ماده مذاب را در قالب های مخصوص می ریزند تا شکل بگیرد و به ظرف مورد نظر تبدیل شود.

در مرحله بعد زاویه های ظرف با استفاده از ضربه های چکش، بر طرف می شود و ظرف کاملا گرد و بدون گوشه می شود.

در مرحله بعد فلزات دیگر مانند برنج و قلع به آن اضافه می شود و ظرف مجددا گرم می شود تا فلز ها به خوبی روی ظرف بنشینند.

در صورتی که ظرف در و یا دسته داشته باشد، پس از قالب گیری با ضربات چکش به خود محصول چفت می شود تا در هنگام استفاده جدا نشود.

سپس ظرف را با اسید مخصوص شسته تا کاملا یک دست شود و بعد به آن پودر لحیم اضافه می شود تا مس رنگ سیاه به خود بگیرد.

وقتی مس سیاه شد، لایه داخلی قلع اندود می شود. این کار باعث می شود داخل ظرف سفید شده و ظرف قابل استفاده گردد.

در مرحله آخر برای سم زدایی و از بین بردن خطر غذایی، بهتر است کل ظرف با گل شست و شو داده شود تا سموم وارد شده از بین برود.

فروش انواع پارچ شکمی مسی اصل

فروش انواع پارچ شکمی مسی اصل خرید پارچ مسی شکمی اصل از طریق همین سایت امکان پذیر است. در این سایت انواع مختلف پارچ با ابعاد و کاربرد های متنوع موجود می باشد. مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت، از قیمت اصلی پارچ ها با خبر شوند و با توجه به سلیقه شخصی، پارچ مورد نظر خود را انتخاب کنند و سفارش دهند.

فروش انواع پارچ به صورت کلی و جزئی انجام می شود. بنابراین مشتریان می توانند با تماس با کارشناسان فروش سایت، ظرف مورد نظر خود را با تعداد دلخواه خریداری نمایند.

فروش این پارچ ها به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود‌. این امر باعث می شود سود تعلق گرفته به هر عدد پارچ به صورت چشم گیری کاهش یابد و ارزان شود. از این رو خرید مستقیم از نظر اقتصادی برای مصرف کننده بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *