پارچ مسی

مرکز خرید پارچ مسی قدیمی چکشی

مرکز خرید پارچ مسی قدیمی چکشی این محصول را به صورت عمده و یا جزیی ارائه می کند. امروزه انواع ظروف مسی با توجه به مزیت های فراوانی که دارند، دارای طرفداران زیادی هستند. پارچ مسی یکی از محصولات پر فروش می باشد که دارای طرح و نقش بسیار زیبایی است و این روزها بسیاری از شرکت های بازرگانی از خریداران عمده این محصول هستند و انواع این محصول را به کشورهای اطراف صادر می کنند.

مرکز خرید پارچ مسی قدیمی چکشی

باکیفیت ترین پارچ مسی چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین پارچ مسی چگونه تولید می شود؟ پارچ مسی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال اولیه و توسط دستگاه های مجهز با بهره وری از افراد هنرمند و ماهر طراحی و تولید می شود. این محصول در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، زنجان و کرمان و … با کیفیتی عالی تهیه می گردد.
پارچ مسی با کیفیت دارای رنگی سرخ و درخشان بوده و وزن سبکی دارد و پارچ هایی که آثاری از چکش کاری بر روی بدنه خود دارند، دارای کیفیت بالایی می باشند.
امروزه انواع پارچ مسی به دو صورت دستی و ماشینی تولید می شوند که هر کدام از لحاظ قیمت متفاوت می باشند و معمولا نوع دست ساز آن قیمت بالاتری دارد و نوع ماشینی آن دارای سطحی صاف بوده و کیفیت آن نیز وابسته به درصد مس به کار رفته در آن می باشد و به طور کلی از نوع دستی قیمت ارزان تری دارند.
پارچ های مسی قلم زنی با توجه به نقوش حک شده بر روی آن دارای زیبایی بی نظیری بوده همچنین قیمت بالاتری نسبت به نمونه ساده این پارچ دارند.
همان طور که می دانید هنر قلم زنی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در انواع ظروف مسی دکوری تولید شده در اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی این ظروف ارزشمند را دو چندان می کند.

فروش عمده پارچ مسی چکشی در کشور

فروش عمده پارچ مسی چکشی در کشور فروش عمده پارچ مسی چکشی با بهترین کیفیت توسط همین شرکت انجام می شود. همان طور که می دانید در خرید و فروش عمده قیمت بسیار مناسب تر از خرید خرده می باشد و بسیاری از مشتریان به دلیل مزیت های فراوان، این نوع خرید را ترجیح می دهند و با کمترین هزینه می توانند کالای دلخواه را خریداری نمایند همچنین فروشنده نیز سریع تر و در حجم بیشتری کالای خود را به فروش می رساند.
با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول اطلاعات لازم را به دست آورید. بعد از خرید کردن، محصول به نشانی شما ارسال می شود و از اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری می گردد.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *