سماور مسی

مرکز فروش سماور مسی چکشی دکوری

سماور مسی چکشی دکوری از جمله صنایع دستی ایرانی محسوب می شود که به صورت مستقیم به علاقه مندان این آثار از طریق سایت ما عرضه می شود. فروش به صورت آنلاین این مزیت را برای خریداران ایجاد می کند که بدون کمترین هزینه برای رفت و آمد و هدررفت وقت، هر آنچه را مورد علاقه شان است، در سایت جستجو و خریداری نمایند. سماورهای مسی جنبه تزئینی نیز دارد و در دکوراسیون خانه های مدرن می توانید مدل های مختلف آن را مشاهده کنید.

مرکز فروش سماور مسی چکشی دکوری

مراحل تولید ظروف مسی چکشی

مراحل تولید ظروف مسی چکشی

ظروف مسی که هم اکنون در بازار به چشم می خورند و البته طرفداران زیادی هم دارند در حال حاضر به روش چکش کاری گرم و سرد و با استفاده از ورق مس تولید می شوند. برای تولید این محصولات با بهترین کیفیت مراحل متعددی طی می شود. اولین و در واقع مهمترین مرحله ساخت، به فرم دهی ورق مس باز می گردد. ابتدا ورقه های نازک مس به روش چکش کاری صاف و در ادامه با دندانه دار نمودن لبه ها به هم وصل می شوند.

در مراحل بعد این دندانه ها از هم با بر روی هم قرار گرفته و به وسیله چکش کاری بر روی هم چفت می شوند. در ادامه اضافه نمودن بار (یعنی ساخت تنه کار که معمولا برنجی است) و گرم کردن و پرداخت نهایی ظروف صورت می گیرد. به عنوان مثال در تولید سماور مسی ابتدا ورق مس را به اندازه دلخواه برش داده و به کمک ابزارهای مختلف آن را بر روی سندان حالت می دهند.

سپس با حرارت جوش قسمت های مختلف از جمله تنه کار را به هم متصل نموده و پس از شستشو با اسید، تنه سماور را به صورت چرخشی حرارت می دهند تا کاملا قلع اندود شود. ظرافت در تولید این نوع محصولات مسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پخش کلی سماور مسی چکشی در کشور

پخش کلی سماور مسی چکشی در کشور

سماور مسی دکوری به صورت عمده و کلی در کشور پخش می شود. سایت ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان عمده ای شناخته می شود که توانسته است با فروش اینترنتی این محصول، مشتریان زیادی را از سراسر ایران به خود جلب کند. در روش اینترنتی شما می توانید مدل های مختلفی از این محصول را با جستجو بیابید. سماورهای مسی چکش کاری شده، در سایز و شکل های مختلفی تولید می شوند.

وزن این سماورها هم با یکدیگر متفاوت بوده و از این رو خریدار می تواند دقیقا بر اساس نوع نیاز خود آن را سفارش دهد. خرید به صورت آنلاین در همه ساعات شبانه روز امکانپذیر است. می توانید بهترین نوع آن را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

منبع: مسگری ها

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *