سینی مسی

مرکز فروش سینی لبه بلند مسی چکشی

سینی لبه بلند مسی چکشی یکی از ظروف زیبایی است که نه تنها کاربرد تزئینی دارد، بلکه می توان از آن برای پذیرایی از مهمان با میوه و شیرینی نیز استفاده نمود. اگر شما نیز از علاقمندان به این ظروف زیبا و منحصر به فرد بوده و به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید این محصول می باشید، می توانید با سایت اینترنتی ما همراه بوده و نوع اصل و خالص این ظروف را سفارش داده و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید.

مرکز فروش سینی لبه بلند مسی چکشی

مراحل تولید ظروف مسی چکشی

مراحل تولید ظروف مسی چکشی ظروف مسی این روزها طرفداران بسیار زیادی در بین خانواده های ایرانی دارند و حتی به عنوان بخش جدایی ناپذیر جهیزیه عروس نیز تبدیل شده اند و این امر به سبب ظاهر زیبا و همچنین فواید فراوانی است که غذا پختن در آنها به همراه دارد.
و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مراحل تولید ظروف مسی چکشی اشاره می کنیم:

  • در ابتدا شمش های مس را در کوره حرارت داده، ذوب کرده و داخل قالب ریخته و به شکل مورد نظر در می آورند.
  • در مرحله بعد برای اینکه قالب های مس به ضخامت مورد نظر برسند آنها را داخل دستگاه نورد ریخته و تبدیل به ورق های مس می کنند.
  • در ادامه آنها را با قطرهای مختلف و به صورت دایره برش داده و در نهایت آن را در اختیار استاد مسگر قرار می دهند.
  • سپس استادکاران با استفاده از دانش و تجربه ای که در این زمینه دارند و بدون کمک گرفتن از ماشین و یا دستگاه خاصی، اقدام به تولید ظروف مسی با دستان هنرمند خود می نمایند و بر روی آن چکش کاری های فراوانی انجام می دهند و این امر نه تنها منجر به بالا رفتن دوام و استقامت آنها می شود، بلکه به زیبایی و درخشندگی آنها نیز می افزاید.
  • در پایان داخل آن را با فلز قلع پوشش می دهند و پس از قرار گرفتن در آتش و خنک شدن، اقدام به پولیش آن می نمایند

پخش کلی سینی لبه بلند مسی

پخش کلی سینی لبه بلند مسی این روزها پخش کلی و فروش سینی مسی چکشی نه تنها در بازارهای داخلی کشورمان رونق دارد، بلکه بسیاری از افراد در سایر کشورهای جهان نیز از طرفداران این هنر زیبا و اصیل ایرانی بوده و از آن به عنوان یک وسیله لوکس و زینتی بهره می برند.
این سینی در سایزهای مختلف تولید می شود و به علت دارا بودن چکش کاری های ریز و هنرمندانه از زیبایی و جذابیت فراوانی برخوردار بوده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد نمود. همچنین دیواره های کنگره ای و زیبای آن باعث می شود که بتوان به راحتی میوه، شیرینی و حتی غذا را داخل آن قرار داد و به بهترین شکل ممکن سرو کرد.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *