ظروف مسی

پخش انواع ظروف مسی نقش دار شیک

هنر مس گری از قدیمی ترین هنر های اصیل ایرانی می باشد که امروزه تنها در چند شهر و استان کشور رواج دارد. شهرهای کرمان و زنجان جزء تولید کنندگان و صادر کنندگان ظروف و اقلام مسی به سراسر دنیا هستند.

ظروف مسی نقش دار یکی از انواع ظروف مسی می باشد که به دلیل دارابودن طرح های زیبای کوبیده شده در ظاهر آن به عنوان پرفروش ترین ظروف مسی در بین کدبانوهای ایرانی می باشد.

ظرف مسی نقش دار در قالب ظرف های میوه خوری، شیرینی خوری، ماهیتابه و…وجود دارد، امروزه از این ظروف به عنوان دکوری جات منازل و یادآوری نوستالژی ها نیز استفاده می شود.

 

پخش انواع ظروف مسی نقش دار شیک

قندان مسی طرح سیب قلمی

نحوه ساخت ظروف مسی نقش دار

نحوه ساخت ظروف مسی نقش دار ساخت ظروف مسی نقش دار از گذشته تا کنون در بین مسگران حرفه ای رواج دارد آن ها با تکنیک های فراوان این ظروف را در نقش های زیبا و سنتی به بازارها عرضه می کنند.

نحوه ساخت ظروف مسی نقش دار:

۱- فرم دهی ورق ها برای شکل دهی ظروف مورد نظر

۲- جوش دادن و به هم پیوستگی ورق ها

۳-قرار دادن در حرارت پس از شستشو ظروف

۴-اضافه کردن افزودنی های لازم جهت عدم تغییر رنگ ظروف مسی

۵-قلع کردن ظروف مسی مورد نظر

۶- اضافه کردن ماده جلا دهنده به دلخواه مسگران

۷-چکش کوبی ظروف در نقش ها و طرح های متفاوت

مراحل بالا، روش های تولید یک ظرف مسی نقش دار می باشد که با تلاش های فراوان یک مسگر همراه است و آن ها پس از ساعت ها نشستن در کنار حرارت و چکش کوبی های گرم و سرد متوالی و طولانی کار خود را به ثمر می نشانند.

مس یک عنصر طبیعی است و خاصیت های فراوانی برای بدن دارد، اطبا سنتی پخت و پز در این ظروف را به دلیل غنی شدن غذاها با عصاره مس برای بدن مفید می دانند.

اگر ظروف مسی نقش دار شما پس استفاده مکرر دچار تغییر رنگ شد یا به رنگ کدر درآمد با فرمول های خاص یا جلا توسط فروشندگان مسی باز می گردد.

فروشنده معتبر ظروف مسی نقش دار شیک

فروشنده معتبر ظروف مسی نقش دار شیک ظروف نقش دار شیک مسی در اکثریت فروشگاه های ظرف و لوازم خانگی و مس فروشی های بازار های قدیمی شهرهای ایران موجود است.در سایت های اینترنتی آنلاین شیک ترین و زیبا ترین ظروف مسی در ابعاد مختلف با نازل ترین قیمت ها وجود دارد که با ارائه مشاوران برتر فروش می توانید از خرید یک ظرف مسی با طرح زیبا و مطلوب بهره مند شوید.

ظروف مسی موجود در این سایت با تنوع بالا و کیفیت عالی در نقش های قدیمی و کیفیت مطلوب آماده فروش برای مشتریان محترم می باشد.شما می توانید با خرید از این سایت لذت یک خرید خوب را تجربه کنید.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *