کتری مسی

خرید ست قوری و کتری مسی جادویی

قوری مسی جادویی یکی از نمونه های قوری است که به دلیل مزایا و خواصی که مس دارد آن را از دیگر نمونه ها متمایز نموده است و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد، خرید ست قوری و کتری آن و هچنین قابلمه گرانیتی پاراب سایز ۴۲ نیز بسیار باصرفه و ارزانتر است و از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد.

خرید ست قوری و کتری مسی جادویی

مهمترین قابلیت های قوری مسی جادویی

مهمترین قابلیت های قوری مسی جادویی

مهم ترین قابلیت قوری مسی جادویی حرارت یکنواختی است که در آن وجود دارد و لذا باعث می شود چای با سرعت بالایی دم آید، همچنین به دلیل انتقال حرارت بالایی که در آن وجود دارد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد، این ظرف به دلیل رسانایی گرمایی بالایی که دارد در مدت زمان کمتری چای را دم می آورد و در وقت و انرژی صرفه جویی خواهد نمود.

قوری مسی جادویی قابلیت بازیافت را دارد بعد اینکه بلااستفاده ماند برای محیط زیست زیان آور نخواهد بود و طول عمر آن نیز بالا می باشد، چون در صورتی که قلع آن از بین رفت برای بار دوم می توان آن را سفید نمود و مورد استفاده قرار داد، این ظرف مسی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

چای تهیه شده در قوری مسی دارای خواص زیادی خواهد بود اولا مس دارای ملانین است و برای پوست مفید خواهد بود و در بهبود زخم تاثیر بسزایی دارد، چای تهیه شده در این قوری باعث هضم بهتر شده و سموم را از بدن دفع می کند و به دلیل اینکه سوخت و ساز را بالا می برد باعث کاهش وزن خواهد شد.

پخش کلی قوری مسی جادویی در کشور

پخش کلی قوری مسی جادویی در کشور

پخش قوری مسی جادویی و قابلمه فورته سایز۳۲ به صورت کلی در این مرکز انجام می شود که کیفیت بالا و قیمت مناسبی که در این محصول وجود دارد نظر مشتریان را به خود جلب نموده است، این مرکز با شناخت کم و کیف بازار و توجه به اصل مشتری مداری و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازتر را رفع می کند.

خرید قوری مسی در بازار به وفور انجام می شود و به دلیل تنوعی که در طرح و مدل های آن وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود و خریدار می تواند متناسب با سلیقه و بودجه خود مدل مورد نظر را خریداری کند که سایز های متنوع آن ها نیز با نیاز تمام مشتریان سازگار خواهد بود.

قوری مسی بسته به کیفیت و سایز و مدلی که دارد دارای قیمت های مختلفی است و خرید عمده و بدون واسطه آن ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود، هر چه قوری ضخامت بیشتری داشته باشد و دارای ابعاد بزرگتری باشد گرانتر است.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *