کتری مسی

فروشنده کتری قوری دسته مسی چکشی

از آلیاژ مس بهترین قابلمه ام جی اس سایز ۳۶ را می سازند که می توان در این زمینه، به قوری و انواع کتری اشاره کرد. از سویی، برخی از این محصولات به شکل ترکیبی نیز ساخته می شوند که با مراجعه به فروشنده کتری قوری دسته مسی چکشی، می توان بهترین کالا را تهیه کرد. همچنین، تولید کتری مسی به روش های متفاوتی صورت می گیرد.

فروشنده کتری قوری دسته مسی چکشی

مراحل تولید ظروف مسی چکشی

مراحل تولید ظروف مسی چکشی ظرف هایی که با مس تولید می شوند، به دو روش صنعتی و دست ساز، فرآوری می گردند. ما در اینجا، قصدمان معرفی مراحل تولید ظروف مسی چکشی است که به آن در زیر اشاره می کنیم:

  • در گام نخست، ورق مسی را به قطعاتی که نیاز دارند، برش می زنند.
  • سپس، ورق را روی سندان قرار داده و جاهایی که روی هم قرار می گیرند را به شکل نر و ماده می برند.
  • سپس با حرارت جوش که به آن قینا‌ق هم می گویند، کار ادامه پیدا می کند.
  • پس از این که ظرف آماده شد، توسط اسید می شویند.
  • پس از آن، به حال چرخشی پودر لحیم یا نشادر با پنبه آغشته می کنند و بر روی ظرف می ریزند تا مس سیاه شود و بعداً به آن قلع می زنند.
  • در مرحله آخر نیز ظرف را چکش کاری می کنند که هر چه تعداد جای چکش ها بیشتر و ظریف تر باشد، ارزش آن بالاتر می رود.

البته باید بگوییم که چکش کاری به روش های گرم و سرد انجام می شود که فرم دهی، دندانه دار کردن لبه ها و گرم نمودن چکش، از مراحل متفاوت این کار محسوب می گردد.

عرضه انواع کتری قوری دسته مسی به بازار

عرضه انواع کتری قوری دسته مسی به بازار مرکز عرضه انواع کتری قوری دسته مسی در بازار، محصولات را در سایزهای گوناگونی ارائه می کند. این نوع از کالاها، زیبا، خوش ساخت، خوش رنگ و همینطور با دوام هستند و به همین علت، مشتریان زیادی پیدا کرده اند.

از جانبی، تنها مصرف کنندگان نیستند که خریدار این محصولات به شمار می روند؛ بلکه مشتریان عمده هم وجود دارند. آنان بیشتر کسانی اند که در کار خرید و فروش جزئی و یا صادرات چنین محصولاتی می باشند.

در هر صورت، عرضه قابلمه استیل همیلتون در تنوع بالایی انجام می شود و در کنار این، فروشنده با کیفیت ترین کتری و قوری ها را ارائه می دهد که از مس خالص تولید شده اند. البته دقت کنید که این محصولات کارخانه ای و دست ساز هستند.

در کل، می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی و تماس گرفتن با کارشناسان فروش، محصولاتی را سفارش دهید که در نوع خود کم نظیر هستند و ارزش زیادی از لحاظ هنری و همچنین موارد استفاده دارند.

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *