قندان مسی

شرکت پخش قندان انار چکشی مسی سایز کوچک

امروزه شرکت های پخش محصولات مسی به ویژه قندان انار چکشی مسی در سایز های مختلف من جمله کوچک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آن را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی جهت سوغات یا هدیه قرار می دهند. این محصول زیبا و با ظرافت منحصر به فرد جز صنایع دستی ایرانیان و از محصولات پر کاربرد از گذشته تا به حال به شمار می رود که مورد استقبال افراد زیادی با سلیقه های مختلف گردیده است.

شرکت پخش قندان انار چکشی مسی سایز کوچک

چگونگی تولید ظروف چکشی مسی

چگونگی تولید ظروف چکشی مسی از آنجا که ظروف مسی از دیر باز به مصرف افراد در جایگاه های اجتماعی مختلف قرار می گرفته و امروزه نیز همین روال ادامه دارد تولید کنندگان ظروف مسی سعی به عرضه بهترین کیفیت و طرح شده اند که قندان انار مسی نیز شامل آن می شود که‌ کاربرد فراوان از جمله استفاده برای قند، آجیل، شکلات و آبنبات در موسم پذیرایی از مهمان ها دارد. 

آنچه که ذکر شد معرفی اجمالی بود از محصولی که در اختیار مشتری قرار می گیرد ولی از مراحل و چگونگی تولید آن می توان یاد آور شد که آلیاژ مس را با قلع ترکیب می کنند تا فلز مس بدست آید چرا که بتوان به وسیله استاد کاران زبده و با تجربه و هم چنین ابزار آلات مخصوص این حرفه، به راحتی چکش و قلم زنی شوند.

استاد کاران با طراحی ذهنی محصول، آن‌ را بر روی ورق مس پیاده کرده و با برشکاری و سپس چکش زدن پیاپی و منظم آن را شکل  می دهند تا طرح ذهنی خود را به نمونه واقعی تبدیل نمایند سپس درون آن را با قلع سفید کاری می نمایند و در مراحل آخر بنابر سفارش مشتری بر روی آن طرحی را قلم زنی کرده و جهت عرضه به بازارهای مختلف بسته بندی می کنند.

فروش کلی قندان انار چکشی مسی

فروش کلی قندان انار چکشی مسی قندان مسی کوچک طرح انار به دلیل کیفیت جنس، طراحی و ظرافت بی نظیر در قلم زنی و هم چنین استفاده از آلیاژ خالص مس در تولید آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده است از این رو مورد پسند افراد قرار گرفته است که در نهایت تقاضا برای عرضه این محصول افزایش یافته است.

خریداران این محصول به دلایلی که ذکر شد آنها را به طور مستقیم و با حذف واسطه ها به صورت کلی خریداری می کنند تا از تخفیفات ویژه و قیمت ارزان تر بهره مند گردند که این هم مقرون به صرفه تر و هم آنها را به اهداف مالی خود نزدیک تر می کند.

شایان ذکر است وجود استاد کاران ماهر و زبر دست در شهرهایی هم چون زنجان ، اصفهان و غیره بهترین محصول با کیفیت و طرح بی مثال باعث ایجاد رقابت تنگاتنگ در بین آنها و هم چنین وسواس در خرید آثار آنها در میان مشتریان گردیده است که تشخیص بهترین اثر کاری بسیار سخت می باشد .

منبع: مسگری ها

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *