قندان مسی

فروش قندان انار چکشی مسی فیروزه کوب

استفاده از قندان به هنگام مصرف نوشیدنی‌های گرم مانند چای در بین ایرانیان بسیار مرسوم است قندان طرح انار به علت زیبایی خاصی که دارد می‌تواند چیدمان و ظاهر سینی پذیرایی را بسیار زیبا و سنتی نشان دهد این خندان از فلز مس ساخته می‌شود و دارای ویژگی‌ها منحصر به فردی می باشد.

آشنایی شما با ویژگی های قندان انار چکشی مسی چگونه است و فروش نوع فیروزه کوب این قندان در کجا انجام می شود؟

فروش قندان انار چکشی مسی فیروزه کوب

ویژگی های باکیفیت ترین قندان انار چکشی مسی

ویژگی های باکیفیت ترین قندان انار چکشی مسی

مس از جمله فلزاتی است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی نسبت به انواع فلزات دیگر دارد و همین مسئله موجب شده است که در تهیه انواع ظروف مسی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از انواع این محصولات قندان انار مسی فیروزه کوب می باشد.

قندان انار به فرم میوه انار ساخته شده و تقریبا ابعادی برابر با میوه انار دارد. ارتفاع این قندان ۱۰ سانتی متر می باشد و وزنآن حدود ۱۵۵ گرم است. در قسمت بالایی قندان درپوش آن قرار دارد که فضای خالی برای قرار دادن قند در زیر آن وجود دارد. دهانه این درب حدود ۹ سانتی متر بوده و با استفاده از فلز قلع سفید کاری شده است به طوری که قسمت داخلی آن مسی رنگ نیست و سفید براق می باشد.

از ویژگی های بارز این نوع قندان که به وجود فلز مس در ساختار آن برمی‌گردد مبارزه با باکتری های رشته ای می باشد. فلز مس باعث از بین رفتن DNA باکتری ها شده و به این ترتیب در سلامت و بهداشت قندان می‌تواند موثر باشد.

در این قندان می‌توان علاوه بر قرار دادن قند محصولات دیگری همچون نقل، پولکی یا حتی انار دانه شده را نیز قرار داد. قابلیت چکش خوری بالای قندان موجب شده است که با چکش‌کاری این قندان بتوان طرح های بسیار زیبایی را بر روی آن خلق کرد.

این قندان علاوه بر جنبه کاربردی می تواند به عنوان یک وسیله تزیینی در بوفه ها قرار گیرد. استفاده از قندان مسی می تواند تا اندازه‌ای تامین کننده بخشی از نیاز مس بدن باشد و در از بین بردن برخی عامل بیماری زای بدن می‌تواند موثر باشد.

شرکت پخش قندان انار چکشی مسی فیروزه کوب

شرکت پخش قندان انار چکشی مسی فیروزه کوب

فروشگاه های عرضه لوازم دکوری آشپزخانه و کسانی که به صادرات انواع ظروف مسی ایرانی به کشورهای دیگر فعالیت دارند می‌توانند از قندان انار چکشی مسی فیروزه کوب برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

شما برای خرید این محصول کافی است با شرکت پخش ما ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر از کارشناس فروش قندان انار مسی نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

این شرکت برای خریداران عمده تخفیف ویژه‌ای لحاظ کرده است و آن را به آدرس اعلام شده توسط آنها در هر نقطه از ایران ارسال می کند

منبع: مسین راد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *